Voor de realisatie van elke New Wine Zomerconferentie is de organisatie afhankelijk van vrijwilligers. Wij hebben jouw gaven en talenten hard nodig tijdens de conferentie! We zoeken mensen die een extra taak kunnen doen of de handen volop uit de mouwen kunnen steken als medewerker tijdens NWZC19. Hieronder leggen we uit hoe het werkt en wie we nodig hebben. 

ALS DEELNEMER EEN EXTRA TAAK DOEN TIJDENS NWZC19

010 IMG 6708

Bij het aanmelden als deelnemer kun je je gelijk voor een zogeheten extra taak opgeven. Je kunt kiezen uit:

1. Meedoen in het ministryteam.
2. EHBO. Je zit dan niet als vaste medewerker in het team EHBO, maar bent tijdens de conferentie via je mobiel oproepbaar voor het geval het EHBO-team de vraag niet aankan.
3. Bedrijfshulpverlening. Je bent dan geen vaste medewerker in het BHV-team, maar tijdens de conferentie via je mobiel oproepbaar voor het geval het EHBO-team de vraag niet aankan.
4. Meewerken aan de opbouw van het terrein. Dit kan vanaf woensdag 17juli, donderdag 18, juli of vrijdag 19 juli. Je zit dan niet in het vaste team opbouwmedewerkers die vanaf maandag 15 juli starten en de hele week hieraan werken, maar bent de ideale extra helpende hand. 
5. Meewerken aan de afbouw van het terrein op vrijdag 26 en of zaterdag 27 juli. Je zit dan niet in het vaste team op- en afbouwmedewerkers, maar bent de ideale extra helpende hand.

MEDEWERKER TIJDENS NWZC19

Het is ook mogelijk intensiever mee te werken. Graag zelfs! Je wordt dan medewerker in een team, waarbij je afhankelijk van je taak de conferentie deels meemaakt. De onderstaande teams hebben helpende handen nodig. We komen via deze pagina z.s.m. met een uitgebreide beschrijving, zodat je meer weet wat het inhoudt. Je mag als medewerker tijdens de conferentie rekenen op een korting op de deelnemersprijs.

Wil je medewerker worden, dan kun je je vanaf 25 januari via deze website gaan aanmelden. Vanaf dat moment verschijnt hier een link. Medewerkers kunnen zich niet via de reguliere deelnemers procedure aanmelden. We zijn intussen bezig te regelen dat een medewerker wel bij een eigen groep op het veld kan staan als hij/zij dat wil. 

Programma & Inhoud

1. Kinderwerk – crèche (0-2)
2. Kinderwerk – Pebbles (0 jaar)
3. Kinderwerk – Little Rocks (1 jaar)
4. Kinderwerk – Small Stones (2 jaar)
5. Kinderwerk – Cobblestones (3-4 jaar)
6. Kinderwerk – Beautifull Brickies (gr. 1-2)
7. Kinderwerk – Solid Rock (groep 3-4)
8. Kinderwerk – Cornerstone (groep 5-6)
9. Kinderwerk – Boulders (groep 7-8)
10. Jeugdwerk (NEXT 12+)
11. Jeugdwerk (GENERATION (18+)
12. Muziekteam

Commercie & standhouders
13. Boeken & CD verkoopteam
14. Catering team Riemer
15. Catering team Tear
16. Catering New Wine snackbar

Productie
17. Opbouw- en afbouwmedewerker (van 15-19 juli en van 26-27 juli)
18. Opbouwmedewerker (vanaf 15-19 juli)
19. Opbouwmedewerker (vanaf 16-19 juli)
20. Afbouwmedewerker (van 26-27 juli)
21. Technische Dienst
22. Beamerteam
23. Locatie beheer tentteam

Veiligheid, vergunningen en catering
24. Centrale meldkamer
25. Stewards/beveiliging
26. Cateringteam
27. EHBO team

PR, Media en Communicatie
28. Geluidsopname team
29. Mediateam

Financiën en Servicepunt
30. Servicepunt in dorpshuis
31. Team financiën

Secretariaat en Inschrijving
32. Toegang, ontvangst en welkom (Poort)

Samen zijn we bezig om Gods Koninkrijk gestalte te geven en dat proef je op het terrein. Als medewerker ben je minimaal 4 uur tot maximaal 6 uur per dag inzetbaar. Je moet minimaal 16 jaar of ouder zijn. 

014 IMG 8725

Verklaring omtrent gedrag (VOG)
Alle medewerkers die vanuit hun functie direct contact hebben met kinderen en jongeren tot 18 jaar, zijn verplicht een VOG aan te vragen. Dat proces starten wij voor je op. Als je al een VOG hiervoor hebt, hoef je dat niet opnieuw aan te vragen. De aanvraagprocedure van een VOG duurt 2-3 weken. Meld je dus op tijd aan.

medewerkers 
[ Mogelijk vanaf 25 januari 2019 ]

 

 

Naar boven