Voor de realisatie van elke New Wine Zomerconferentie is de organisatie afhankelijk van vrijwilligers. Wij hebben jouw gaven en talenten hard nodig tijdens de conferentie! We zoeken mensen die een extra taak kunnen doen of de handen volop uit de mouwen kunnen steken als medewerker tijdens NWZC20. Hieronder leggen we uit hoe het werkt en wie we nodig hebben. 
 
 

ALS DEELNEMER EEN VRIJWILLIGERSTAAK DOEN TIJDENS NWZC20

010 IMG 6708

Bij het aanmelden als deelnemer kun je je gelijk voor een zogeheten extra taak opgeven. Je bent dan een vrijwilliger. Je kunt kiezen uit:

1. Meedoen in het ministryteam.
2. EHBO. Je zit dan niet als vaste medewerker in het team EHBO, maar bent tijdens de conferentie via je mobiel oproepbaar voor het geval het EHBO-team de vraag niet aankan.
3. Bedrijfshulpverlening. Als BHV-er zet je je in voor de veiligheid van de deelnemers van de conferentie. Dit kan op drie verschillende manieren.
- Als BHV-er zit je op een gereserveerde plek tijdens de diensten (9.15-10.45 uur en 19.00-20.30 uur) in de Celebrationtent. Er wordt een rooster gemaakt, zodat je op toerbeurt aan de beurt bent. Bij een calamiteit in de tent wordt je ingezet. 
- Als BHV-er krijg je een pieper van New-Wine en wordt je opgeroepen bij een calamiteit. Denk bv aan een (kind)vermissing of als er een ambulance op het terrein begeleid moet worden.
- Je bent oproepbaar per pieper en draait mee op het rooster voor de Celebration tent.
Uiteraard moet je als BHV-er zijn opgeleid en een geldig certificaat of diploma hebben. Na aanmelding vragen onze BHV-coördinatoren of je een kopie hiervan naar hen wilt mailen. Als BHV-er wordt je in eerste instantie niet ingezet als gewondenverzorger of voor AED meldingen. Hiervoor heeft organisator New-Wine een EHBO-organisatie.
4. Meewerken aan de opbouw van het terrein. Je bent dan de ideale extra helpende hand. 
5. Meewerken aan de afbouw van het terrein op vrijdag 24 en of zaterdag 25 juli. Je zit dan niet in het vaste team op- en afbouwmedewerkers, maar bent de ideale extra helpende hand.

MEDEWERKER TIJDENS NWZC20

Het is ook mogelijk intensiever mee te werken. Graag zelfs! Je wordt dan medewerker in een team, waarbij je afhankelijk van je taak de conferentie deels meemaakt. De onderstaande teams hebben helpende handen nodig. Als medewerker heb je gratis toegang tot de conferentie, wel betaal je een eventuele parkeerkaart. Verder kun je tegen betaling (70 euro) gebruik maken van de speciale cateringfaciliteiten voor medewerkers, waarbij ook familieleden van dat voordeel kunnen genieten. Kinderen van medewerkers van 0-3 jaar eten gratis, kinderen van medewerkers van 4-12 jaar krijgen 50 procent korting en betalen 35 euro per kind.

Samen zijn we bezig om Gods Koninkrijk gestalte te geven en dat proef je op het terrein. Als medewerker ben je minimaal 4 uur tot maximaal 6 uur per dag inzetbaar. Je moet minimaal 16 jaar of ouder zijn. 

Wil je medewerker worden, dan kun je je via deze website aanmelden, klik hiervoor op de button onderaan op deze pagina. 

OVERZICHT TAKEN

Programma & Inhoud

1. Kinderwerk – Pebbles (0 jaar)
2. Kinderwerk – Small Stones (1 jaar)
3. Kinderwerk – Little Rocks (2 jaar)
4. Kinderwerk – Cobblestones (3-4 jaar)
5. Kinderwerk – Beautifull Brickies (gr. 1-2)
6. Kinderwerk – Solid Rock (groep 3-4)
7. Kinderwerk – Cornerstone (groep 5-6)
8. Kinderwerk – Boulders (groep 7-8)
9. Kinderwerk - Parels (extra zorg, 7-14 jaar)
10. Kinderwerk - Parels Next (extra zorg, 14-20 jaar)
11. Jeugdwerk (NEXT, voortgezet onderwijs t/m 17 jaar)
12. Jeugdwerk (Generation, 17 tot en met 25 jaar)
13. Muziekteam voor kindertenten

Commercie & standhouders

14. Boeken & CD verkoopteam
15. Cateringteam

Productie
16. Opbouw- en afbouwmedewerkers
17. Technische Dienst

18. Beamerteam
Het Beamerteam zorgt voor het beeld bij iedere viering en seminar. Bij vieringen zet je de setlist van de bandleider in de presentatiesoftware en klik jij de liedteksten op tijd door tijdens de viering. Bij seminars krijg je een PowerPoint-presentatie van de spreker. Soms klikt die zelf door, soms doe jij dat, afhankelijk van wat afgesproken wordt. Jij bent de specialist en soms ook de troubleshooter. Handigheid met laptops is belangrijk; ervaring met presentatiesoftware is fijn, maar niet noodzakelijk.

19. Locatiebeheer tentteam

Veiligheid, vergunningen en catering
20. Centrale meldkamer
21. Stewards/beveiliging
22. Cateringteam
23. EHBO team

PR, Media en Communicatie
24. Mediateam

Financiën en Servicepunt
25. Servicepunt in dorpshuis
26. Team financiën

Secretariaat en Inschrijving
27. Toegang, ontvangst en welkom (Poort)

014 IMG 8725

Verklaring omtrent gedrag (VOG)
Alle medewerkers die vanuit hun functie direct contact hebben met kinderen en jongeren tot 18 jaar, zijn verplicht een VOG aan te vragen. Dat proces starten wij voor je op. Als je al een VOG hiervoor hebt, hoef je dat niet opnieuw aan te vragen. De aanvraagprocedure van een VOG duurt 2-3 weken. Meld je dus op tijd aan.

medewerkers 


 

 

Naar boven