Takenpakket:
Als coördinator BHV maak je deel uit van een team van circa 75 personen. Samen met je collega coördinator stuur je dit team van BHV’ers aan. De BHV organisatie wordt voornamelijk ingezet bij calamiteiten (Brand, evacuatie etc. maar in voorkomende gevallen ook bij inzet van hulpdiensten) Vanuit het BHV team worden mensen ingeroosterd om als BHV’er plaats te nemen in de grotere bijeenkomsttenten. Als coördinator draag je zorg voor een soepele BHV organisatie en werk je nauw samen met beveiliging. Je functioneert in het team Vergunningen en Veiligheid. Bij eventuele calamiteiten wordt er een actieve en sturende houding van jou verwacht. Je communiceert direct en duidelijk via de beschikbaar gestelde communicatiemiddelen (denk hierbij aan o.a. portofoon- en semafoonsysteem) met de stewards en andere verantwoordelijken
Je rapporteert aan de teamleider Centrale Meldkamer en/of aan MT lid Team Vergunning en Veiligheid.
Talenten/vaardigheden waar we een beroep op doen:
– Stressbestendig
– Niet bang om op te treden (met respect voor de mens)
– In teamverband kunnen werken en het team kunnen aansturen
– Overzicht houden
– Communicatief sterk, oplossingsgericht en creatief
– Vaardig met diverse communicatieapparatuur
Tijdsinvestering:
De werkzaamheden als coördinator BHV kunnen niet in shifts plaatsvinden. Samen met je collega teamleider maak je afspraken wie per dag de verantwoordelijke coördinator BHV is. Dit schema communiceer je met teamleider meldkamer en/of MT lid V&V.
Interesse of wil je meer info, neem dan contact op met Arno Visser arno.visser@new-wine.nl