Locatiebeheerder

Het Team Locatiebeheer laat het New Wine programma in de verschillende tenten vlekkeloos verlopen. 

De teamleden zijn tijdens het programma zichtbaar aanwezig en weten deelnemers een welkom gevoel te geven. Als lid van het team controleer je vooraf of faciliteiten aanwezig zijn, je biedt hulp aan deelnemers, let op de veiligheid en spreekt indien nodig mensen aan. 

Je zorgt ervoor dat de tenten op tijd open zijn en aan het einde van de dag worden gesloten. In de regel werk je samen met één of meer teamgenoten op een locatie. De precieze rolinvulling verschilt per locatie en stem je af met programma verantwoordelijken.

Locatiebeheer NEXT
Bij de start van de conferentie
– Zorgen dat alle spullen in de juiste tenten terechtkomen
– Praktische hulp waar nodig
Tijdens de conferentie
– Aansturen jeugdleiders bij het openen van de tenten
– Tijdens de dienst letten op veiligheid (vrij blijven looppaden)
– Zorgen dat materialen (o.a. laptop/beamer) op tijd klaar staan in de seminartenten, indien nodig
– Helpen bij praktische zaken als ventilatie, watervoorziening, indien nodig
– (Coördineren) afsluiten tenten aan het eind van de dag
– Afsluiten terrein en overdragen aan beveiliging (evt. samen met lounge)
– Aanspreekpunt productie en beveiliging
Aan het eind van de conferentie
– Coördineren opruimen en afbraak

Categorie:
Heb je een vraag over welke taken of vacatures er zijn? Mail gerust naar onze medewerkerscoördinator: [email protected].

Deel dit verhaal:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Gerelateerde berichten:

Algemeen

Kampeerregels New Wine Zomerconferentie

2024 Kampeerregels/huisregels NWZC:  Is er nood? Bel het New Wine-noodnummer op 088 – 35 26 799  EHBO? Er is een goed herkenbare EHBO-post op het programmaterrein. Die post is open van 08.30 – 22.30 uur  Overige vragen? Meld je bij het servicepunt op het programmaterrein. Het servicepunt is open van 08.30- 22.30 uur 

Lees verder »
Algemeen

Teamleider BHV gezocht!

Teamleider BHV (brandveiligheid)  Takenpakket: Als teamleider BHV maak je deel uit van een (oproep)team van circa 75 personen. Samen met je collega teamleider stuur je dit team van BHV’ers aan tijdens de conferentieweek. De BHV organisatie wordt voornamelijk ingezet bij calamiteiten (Brand, evacuatie etc. maar in voorkomende gevallen ook bij inzet

Lees verder »

Team pers, media en communicatie

Tijdens de Zomerconferentie maken als mediateam foto’s en filmopnames. Ook verzorgen we de geluidsopnames van de seminars. Voor ons team zoeken we nog een contentmaker Sociale media Vind je het leuk om content te maken en word je blij van Instagram, Facebook en Twitter? Wil je posten en monitoren wat

Lees verder »