Opbouw | Afbouw | Technische Dienst

Voor de op- en afbouw van de conferentie hebben we veel mensen nodig. Zo zijn er de volgende teams:

Opbouw / afbouw – Hekken
Sterke ruggen gezocht voor het plaatsen van de bouwhekken en dranghekken. Vergeet je veiligheidsschoenen
niet. Het gaat om meters maken met groot materieel. Regen of zon deert je niet.
Opbouw / afbouw – Elektra
Infra, verdeelkasten, krachtstroom: jij weet wat het is en je hebt er kennis van. Maar ook als je gewoon wilt
helpen uitrijden en plaatsen onder leiding van ervaren elektriciens ben je hartelijk welkom.
Verder gaat een tweede ploeg alle binnenverlichting installeren, de nood- en transparantverlichting, en de
aansluitpunten voor allerlei apparatuur. Enige kennis van elektra is wenselijk.
Opbouw / afbouw – ICT
Assistentie bij het IT gerelateerd materiaal: netwerk (wired en wireless) aanleggen over het terrein,
beveiligingscamera’s. ICT-kennis is wenselijk.
Opbouw / afbouw – Terrein
Het terrein wordt voorzien van wegwijzers, de aanrijroute, banners, plattegronden, programmaborden,
fietsenstallingen, de afvalbakken, de prikverlichting en dergelijke. De kampeervelden worden ingedeeld en van lijnen en nummering voorzien.
Opbouw / afbouw – Sanitair & Water
Aanleg waterpunten en afvoerpunten, aansluiting en afregelen van de toilet- en douche units, aansluiten van de keukenblokjes, en dergelijke.
Opbouw / afbouw – Logistiek en Magazijn
Inrichten van de materiaaltent, inname/ontvangst van materiaal, bijhouden van de voorraad en de verdeling van het materiaal, op tijd klaarzetten en transporteren naar de locaties waar het nodig is. Kennis van warehousemanagement is een pré, logisch nadenken een must. Een aantal mensen met rijbewijs BE is wenselijk, en heftruckcertificaten zien we hier ook graag.
Opbouw / afbouw – Tent inrichting
Schotten, keukenblokjes, stellingen, podia, tafels, stoelen en banken, alles moet een plek krijgen in de grote en kleine tenten, zoals aangegeven op de tekeningen.

Tijdens de conferentie zijn er ook mensen nodig voor:

Technische Dienst
Voor de TD zoeken we 2 ploegen die tijdens de conferentie (van zaterdag tot vrijdag) in 2 shifts werken, van 8-14 uur en van 14-20 uur. Zij voeren herstelwerk uit, lossen storingen op, en doen aanpassingen op het terrein waar nodig. En zorgen voor een schoon terrein en het dagelijkse onderhoud van het sanitair. Een aantal opbouwers en afbouwers maakt ook deel uit van de TD vanwege hun specifieke kennis. Elke ploeg heeft een shiftleader die in staat is het overzicht te bewaren, mensen aan te sturen en te communiceren met andere partijen. Zij overleggen dagelijks met de teamleiders over de voortgang.

Wie hebben we verder nodig?

Gecertificeerde en ervaren telescoophoogwerkers (opbouw/afbouw)
Voor een aantal werkzaamheden zijn hoogwerkers nodig, dat kost behoorlijk wat tijd en vereist een vakkundige bediening. Ook hierbij is oog voor de veiligheid van belang. Een certificaat en aantoonbare ervaring is verplicht.
Assistent planner (opbouw/afbouw)
Je helpt tijdens de opbouw (en/of afbouw) met het overzichtelijk houden van de lopende werkzaamheden, meldingen, vragen, en doorverwijzen naar de juiste personen. Je bent gewend om snel te schakelen en verschillende processen tegelijk in de gaten te houden.
Gecertificeerde en ervaren heftruckchauffeurs (opbouw/afbouw)
Het gaat hier niet alleen om de kleinere heftrucks die vooral ingezet worden voor in- en uitladen en verplaatsing van pallets en ander materiaal (± 1 ton), maar ook om bewegingen met groot materiaal op het terrein (± 3 ton).
Veilig werken is belangrijk, dus je kunt uitstekend overweg met een grote heftruck en je hebt een certificaat op zak.
Ook tijdens de conferentie ben je zo nu en dan beschikbaar voor een klus.

Facilitair (opbouw/afbouw)
Boodschappen doen waar nodig, zorgen voor het op tijd klaar staan van eten en drinken, schoonhouden van het sanitair tijdens op- en afbouw, water rondbrengen (of regenpakken…), en allerlei onverwachte klein klusjes. Kortom je bent bij uitstek de toegevoegde waarde.
Shiftleaders (TD)
Geef jij met plezier leiding, ben je in staat het overzicht te bewaren, en kun je prioriteiten stellen? Deel dan met ons jouw werkervaring. We stemmen van tevoren de werkzaamheden met je af.
Coördinator afval (TD)
Voor het dagelijks verwerken van het afval worden enkele medewerkers van de TD ingezet. Ben jij in staat samen met hen een oogje te houden op de netheid van het terrein, mensen die afval dumpen aan te spreken, en ervoor te zorgen dat de afvalbakken niet overvol raken en zo zwerfafval voorkomen? Verder moeten de containers zo geplaatst en verplaatst worden dat de dagelijkse ronde van de vuilniswagen zo efficiënt mogelijk kan plaatsvinden.
Coördinator schoonmaak (TD)
De toiletten en douches moeten tweemaal per dag (afhankelijk van de corona maatregelen misschien wel vaker) worden schoongemaakt. Daarvoor worden de groepsvelden ingeschakeld, maar die hebben aansturing en uitlegnodig. Dat is jouw verantwoordelijkheid, en daarnaast is het belangrijk dat de toiletten en douches geregeld nagelopen worden op wc-rollen en verstoppingen.

Coördinator Logistiek
Als coördinator Logistiek ben jij tijdens de opbouwweek van NWZC het aanspreekpunt voor alles wat met logistiek op het terrein te maken heeft. Er gaat niks in of uit de opslagtent of jij weet wie het heeft aangevraagd en wie het gaat gebruiken. 


Meer informatie nodig? Mail naar dan naar: [email protected] of [email protected]

Categorie:
Voor de op- en afbouw van de conferentie zijn veel mensen nodig. De teamleiders Klaas van Hakvoort en Jan Pieter Haan nodigen je graag uit om met hen mee te doen.

Deel dit verhaal:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Gerelateerde berichten:

Algemeen

Kampeerregels New Wine Zomerconferentie

2024 Kampeerregels/huisregels NWZC:  Is er nood? Bel het New Wine-noodnummer op 088 – 35 26 799  EHBO? Er is een goed herkenbare EHBO-post op het programmaterrein. Die post is open van 08.30 – 22.30 uur  Overige vragen? Meld je bij het servicepunt op het programmaterrein. Het servicepunt is open van 08.30- 22.30 uur 

Lees verder »
Algemeen

Teamleider BHV gezocht!

Teamleider BHV (brandveiligheid)  Takenpakket: Als teamleider BHV maak je deel uit van een (oproep)team van circa 75 personen. Samen met je collega teamleider stuur je dit team van BHV’ers aan tijdens de conferentieweek. De BHV organisatie wordt voornamelijk ingezet bij calamiteiten (Brand, evacuatie etc. maar in voorkomende gevallen ook bij inzet

Lees verder »

Team pers, media en communicatie

Tijdens de Zomerconferentie maken als mediateam foto’s en filmopnames. Ook verzorgen we de geluidsopnames van de seminars. Voor ons team zoeken we nog een contentmaker Sociale media Vind je het leuk om content te maken en word je blij van Instagram, Facebook en Twitter? Wil je posten en monitoren wat

Lees verder »